星期二, 3月 07, 2006

我是寒命人!




原來,除了我的命格屬於寒命,我的體格也寒得出奇。昨天經朋友介紹,走到元朗求教一位中醫師,由過去病歷問到日常生活習慣,再問到家族遺傳問題,總之問長問短,問了大半小時,得出的結果是:我屬於寒底。

我一直以為唇乾暗瘡是躁熱起烘,故經常喝涼茶,原來大錯大錯,虛火不息,反而越弄越虛。坊間涼茶店的廿四味,清熱涼茶根本不適合我的體格。現在開始要煎服中藥,滋陰降虛火,固本培元。

至於喝酒,醫師說我們現代人煙酒應酬少不了,如果身體不是帶重病,就不需矯枉過正,可以適量喝酒,但同時也要喝喝滋潤湯水。

8 Comments:

Anonymous 匿名 said...

多 D 做運動啦 ! 欠缺正常運動, 飲咩都無用。

Saltim

11:45 上午  
Blogger Deetsang said...

係o既, 大佬!

12:10 下午  
Blogger Dor said...

我估醫師唔知你飲o既係非一般現代人的份量...

12:09 上午  
Blogger 熱心市民 said...

醫生身體有問題都話可以飲, 你就不用過分擔心

12:13 上午  
Anonymous 匿名 said...

每月?月尾煲冬蟲夏草飲?,包你冇事配方下次呈上.信者得救!!!!!!

2:32 上午  
Anonymous 匿名 said...

冬蟲草都好貴下, 不過每個月欴少一支 Lafite 都?到啦.

2:45 下午  
Blogger Deetsang said...

我一年都未必有機會飲到一次lafite!

3:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

如真係比阿dee簡我諗佢會飲lafite都唔飲冬蟲夏草!

4:42 下午  

發佈留言

<< Home