星期六, 5月 13, 2006

奇蹟出現!



11/5/2006 於萬利酒城小聚,
2002 JJ Confuron Nuits St Georges Aux Boudots ,
沒有香氣,口感很內歛,餘韻苦澀,
三條大漢由下午六時喝到九時,也喝不掉一整瓶,
尚餘三分一帶返家,邊喝邊瀏覽網頁,

香氣口感沒有多大改善,
又剩五分一瓶放回冰櫃.

12/5/2006 晚喝過 1998 bordeaux 後,
午夜十二時再拿出來,傾進 Burgundy 杯待回溫,
不到十分鐘,不得了,香氣非常誘人,
帶著洋莓,紫羅蘭花香,香料,焦糖和糖漬李子的香氣,
口感柔順,只是餘韻還帶苦澀,
經過一日一夜的呼吸,奇蹟出現!

26 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Eddie, Is thee anyway to join you wine tasting? Kevin

12:22 下午  
Blogger Deetsang said...

Are you Kevin Yen?

9:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

萬利是否只招待熟客? 今天去感到冷冰冰的...

10:46 下午  
Blogger Deetsang said...

其實對熟客也不殷勤!
現在的熟客也曾是生熟,
也經過冷冰冰的階段,
光顧多了,自然稔熟.

萬利就是這樣,
讓客人獨自看酒,選酒,
只在客人有疑問時出現,
或在結賬時才出現!
如果你要親切的零售服務,
恐怕未能如願.

坦白說, 顧客到萬利購酒的原因
都是因為價錢划算,
從不因為服務態度親切.

11:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

ph...明白...他們的酒又確實比出面便宜的...但做生意的是否應該有一點服務態度呢...價錢當然重要, 但您只做以價錢為主導的客人的生意, 您的生意永遠做不大...您信嗎?

12:14 上午  
Blogger Deetsang said...

同意你的說法,
但他們生意已夠大,
門巿只佔他們生意額極少部分,
開舖只為有個聚腳點,倉庫,showroom.
如果他們真的要做街客生意,
何苦要選在偏僻難找的小商場,
倒不如像 winebuff 那樣開在鬧巿搏命!

12:24 上午  
Blogger Deetsang said...

況且他們只是冷冰冰,
不致態度惡劣.

12:25 上午  
Anonymous 匿名 said...

對比topsy...他們算大嗎?

12:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

何苦要選在偏僻難找的小商場...恕我直言因為租金...

12:30 上午  
Anonymous 匿名 said...

我認為真正愛酒的人是十分友善的, 對生或熟都人都會視為朋友, 但今天去萬利...我真的感到不自在...最後什麼也沒買...走了...

12:34 上午  
Blogger Deetsang said...

我不是店主,無法為釋疑.
閣下大可直接向店主反映.
況且萬利不是獨巿生意,
顧客有絕對的選擇權利.
我只是寫寫我的主觀觀察,無意爭論!

至於"我認為真正愛酒的人是十分友善的, 對生或熟都人都會視為朋友"
一樣米養百樣人,
做生意亦是各師各法!
睇開o的啦! :p

12:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

我也是表達意見...我還會再去萬利...因為酒鬼們都是應該不計較小節的!

12:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

其實我去萬利都很短時間, 但d 人 o.k.喎, 不過不主動, 自己主動 d, 他們亦樂意解答....

右岸

12:50 上午  
Blogger Deetsang said...

我就冇你咁正面..
成日覺得好多酒鬼都好計較!
hahhahhahahhahahaha

12:51 上午  
Blogger Deetsang said...

我覺得萬利o岩我o既原因,
除左係價錢平過其他shop,
亦係貪佢地唔會煩住晒,
我好怕sales 緊住晒,
問長問短!
特別係最初飲酒時,
去到o的所謂大酒行,
sales成日問你飲開咩, 鐘意乜style
budget幾多, 駛唔駛介紹....
當時我根本冇乜飲, 亦唔知自己鐘意乜style,
我都唔知點答佢, 我淨係想靜靜地睇下酒名,
recall番係書本, 網頁得到o既知識,
再亂咁買o黎試下!hahahhahah
不過唔係個個wine-lover都好似我咁自閉!

12:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

酒鬼都好計較...當買到比人吹到極點但原來是垃圾的東西...我都會計較並會%^&&(()(%^$%!!!! ^^

12:58 上午  
Anonymous 匿名 said...

不過唔係個個wine-lover都好似我咁自閉! ...起碼我係!!!!

12:59 上午  
Blogger Deetsang said...

你當係寶, 我當係草,
你當係草, 我當係寶.
呢種情況經常出現啦! 唔駛介懷..

1:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

以家?生意來講, 萬利對Topsy有過之而無不及... 白頭葉都差不多退休啦....

萬利的性格是人夾人緣...

老屈的Gerry何嘗有班太太fans!

1:31 上午  
Blogger RYAN said...

同意deetsang兄所言,萬利的確係人夾人緣,佢唔會夾硬sell野比你,亦唔理你左行右行,左睇右睇,唔慣可能覺得冷漠,但有幾多間酒舖可以冇人吊住你尾,自己慢慢睇?!

萬利賣0既酒價可算數一數二平,響店內睇中左唔使擔心格價問題.而店員唔多理人,但你問佢野,佢都客氣回答.

自己家住荃灣,會去其他酒舖買酒(張x除外),但都盡量每個月搵一,兩日走去萬利睇下野,有時買完野拎到返屋企個人都散,不過為求果種自在的空間,值得!!!

3:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

贊成 !!! 可以慢慢選擇, 可以拿本書望下小柏卡寫d野作參考, 唔明可問下萬利d人, 他們飲過意見中肯, 價錢合理, 還有什麼要求呢 !!! 若唔喜歡可以唔去, 如果要 星級service, 去其他酒舖啦

右岸

11:59 上午  
Anonymous 匿名 said...

最憎買野時sales煩住晒,

你飲開咩?......可樂...

鐘意乜style?.....大波腰細....

有咩可幫你?........俾個5折我得唔得?

我去好多外國的酒鋪睇酒,係冇人打擾你的興

致,你有問題想問,佢地先黎解答,然後又行

開,走時唔買野都多謝,呢d先係好服務,你想

唔?起枝酒就俾人眼甘甘望實怕你打爛咁?

另外,做開批發生意的人係唔鐘意做零售的,

起碼我係!零售好x煩!我喜歡萬利多於老屈,

因為自在

12:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

白頭佬的stock又實在十分嚇人的呢...

我都認同不想比人煩的事, 但給人有一丁點溫暖的感覺再讓人去自聿自在的自己去看會是更好的...

老屈...我兩年多沒去了...因為他們要的客是一班飲酒只求分數的闊太闊佬們...不是我等窮酒鬼...

10:20 下午  
Blogger Saltim said...

咁多人去萬利 ......... 早輪 D 貨已經一出俾人掃晒, 呢家仲咁多人去 .... 搶晒 D 貨

9:46 上午  
Anonymous 匿名 said...

Dee,第一門徒可能就係呢支啦!

3:46 下午  
Blogger Deetsang said...

唔係呢支...
係性愛!

5:25 下午  

發佈留言

<< Home